FANDOM

Gra
Uncharted 3: Oszustwo Drake'a

Uncharted-3---polska-okladka
Okładka gry Uncharted 3: Oszustwo Drake'a
Producent: Naughty Dog
Wydawca: Sony Computer Entertainment Inc.
Seria gier: Uncharted
Data wydania: JP: 2 listopada 2011

Am.Płn.: 1 listopada 2011 EU: 2 listopada 2011 AU: 3 listopada 2011

Gatunek: Przygodowa gra akcji
Platforma: PlayStation 3
Multiplayer: Tak

Uncharted 3: Oszustwo Drake'a (ang. Uncharted 3: Drake's Deception) – przygodowa gra akcji, wyprodukowana przez amerykańskie studio podległe Sony, Naughty Dog, a wydana przez Sony Computer Entertainment Inc. na konsolę produkcji Sony PlayStation 3. Kolejna część z cyklu Uncharted ukazała się 1 listopada 2011 w Ameryce Północnej, 2 listopada 2011 w Europie natomiast Japonii i 3 listopada 2011 w Australii. Jest to trzecia część serii Uncharted. Uncharted 3 była produkowana przez dwa lata i używa autorskiego silnika Naughty Dog Game Engine 3.0.

Akcja gry rozgrywa się cztery lata po wydarzeniach z pierwszej części – Uncharted: Drake's Fortune. Nathan Drake tym razem w akcji tej części gry wyrusza na Półwysep Arabski w poszukiwaniu zaginionego miasta z islamskich wierzeń – Iram, którego poszukiwał człowiek z jego rodziny – sir Francis Drake.

Odbiór gryEdytuj

Gra zdobyła uznanie wśród krytyków, osiągając średnią ocen 92% zarówno w agregatorze GameRankings, jak i Metacritic. Recenzenci chwalili w większości oprawę graficzną, muzyczną, animacje postaci oraz znacznie rozbudowane tryby rozgrywki wieloosobowej w stosunku do poprzedniej części gry, Uncharted 2: Among Thieves. Gra uzyskała liczne nagrody portali o grach komputerowych, między innymi Best PlayStation 3 Game strony od IGN oraz Best PS3 Exclusive serwisu Metacritic. W dniu premiery sprzedano aż 3,8 mln sztuk gry Uncharted 3: Oszustwo Drake'a na całym świecie, co przez to idzie gra uzyskała najwyższą sprzedaż spośród całej serii.

DubbingEdytuj

Postać Dubbingowana przez
Nathan Drake Jarosław Boberek
Chloe Frazer Anna Gajewska
Elena Fisher Izabella Bukowska
Victor "Sully" Sullivan Andrzej Blumenfeld
Charlie Cutter Mirosław Zbrojewicz
Katherine Marlowe Krystyna Janda
Talbot Waldemar Barwiński
Salim Cezary Kwieciński
Ramzes Cezary Nowak
Młody Nathan Drake Franciszek Boberek

Seria gier Uncharted

Gry Uncharted: Drake's FortuneUncharted 2: Among ThievesUncharted 3: Oszustwo Drake'a
Postacie Nathan Drake

Więcej z Fandomu

Losowa wiki