FANDOM

Gra
Gran Turismo 2

256px-GranTurismo2
Okładka gry Gran Turismo 2
Producent: Polyphony Digital
Wydawca: Sony Computer Entertaiment America
Seria gier: Gran Turismo
Data wydania: 30.11.1999
Gatunek: Wyścigowe
Platforma: PlayStation
Multiplayer: Tak

Gran Turismo 2 - gra wyścigowa wyprodukowana przez Polyphony Digital, a wydana w 1999 roku przez Sony Computer Entertainment Inc. na platformę PlayStation. Gra zyskała bardzo dobry odbiór, została sprzedana w liczbie 9,37 miliona egzemplarzy.

RozgrywkaEdytuj

Gran Turismo 2 zawiera dwa tryby: Arcade (zręcznościowy) oraz Simulation (symulacyjny). Tryb Arcade pozwala na wybór jednej z trzech klas samochodów oraz jednego z trzech poziomów trudności. Tryb ten jest przystępniejszy dla typowego gracza; w jego ramach gracz może uczestniczyć w wyścigach ulicznych, rajdach czy też wyścigach na czas. Tryb Simulation natomiast jest bardzo rozbudowany, gdyż w nim gracz rozpoczyna karierę kierowcy wyścigowego. Przed wyścigiem gracz może kupować lub sprzedawać samochody, podrasować je, dokupując i wyposażając samochody w takie podzespoły jak: turbosprężarka, zawieszenie, skrzynia biegów, modyfikować silnik etc., wymieniać koła, testować ich szybkość, czy też starać się o licencje dające dostęp do trudniejszych wyścigów i pojazdów o lepszych osiągach (tych licencji jest sześć).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki