FANDOM

Gra
God of War III

God of war 3.jpg
Okładka gry God of War III
Producent: Sony Computer Entertainment Inc.
Wydawca: Sony Computer Entertainment Inc.
Seria gier: God of War
Data wydania: 16 marca 2010

EU: 17 marca 2010

Gatunek: Gra akcji
Platforma: PlayStation 3
Multiplayer: Nie
God of War III‏ – gra akcji stworzona przez Sony Computer Entertainment Inc. i wydana również przez tę samą firmę w 2010 roku na konsolę PlayStation 3.

FabułaEdytuj

God of War III zaczyna się dokładnie w tym samym momencie, w którym skończyła się poprzednia część. Tytani wraz z głównym bohaterem, Kratosem rozpoczynają atak na Olimp. W czasie ataku, Bohater gry zabija Posejdona, jednak kiedy chce zaatakować Zeusa, ten zrzuca go z Olimpu. Kratos spada do Tartaru, gdzie spotka ducha Ateny, która ulepsza jego ostrza - główną broń Kratosa. Następnie Bohater zabija Hadesa, oraz zdobywa Łuk Apolla, i Szpony Hadesa. Spotka również Hefajstosa który mu pomaga. Powracając na Ziemię, zabija Heliosa i Hermesa. Następnie pokonuje Herkulesa i zdobywa jego nemejskie rękawice, miażdżąc nimi jego twarz. Gdy Kratos pokonuje tytana Kronosa, Hefajstos obraca się przeciw niemu, przedtem dając Kratosowi nową broń. Przed śmiercią mówi Kratosowi, by odnalazł jego córkę, która nazywa się Pandora. Kratos wybiera się do labiryntu zbudowanego przez Dedala, w którego środku znajduje się Pandora. Jest ona kluczem do otworzenia Puszki Pandory. Gdy razem docierają do Puszki, Kratos napotyka swego ojca - Zeusa. Jednocześnie Pandora poświęca się, otwierając Puszkę. Okazuje się ona pusta. Podczas gdy Zeus śmieje się z bezsensowności ofiary Pandory, Kratos znajduje w głębi swojej duszy zawartość Puszki - nadzieję. W ostatecznej walce, Kratos zabija Zeusa i uwalnia się tym samym od Ostrzy Wygnania. Po rozmowie z duchem bogini Ateny, odbiera sobie życie Klingą Olimpu. Powoduje tym wyzwolenie się na świat nadziei, która odtąd należy do śmiertelnych ludzi.

RecenzjeEdytuj

Publikacja Ocena
CD-Action 9/10
Computer and Video Games 9,2/10
IGN 9,3/10
GameZone 9/10
Gry-Online 9/10

Seria gier God of War

Gry WstąpienieGod of War II God of War III
Postacie Kratos

Więcej z Fandomu

Losowa wiki