FANDOM

Gra
God of War II

GFW
Okładka gry God of War II
Producent: SCE Studios Santa Monica
Wydawca: Sony Computer Entertainment Inc.
Seria gier: God of War
Data wydania: 2007
Gatunek: Przygodowa gra akcji
Platforma: PlayStation 2

God of War II - przygodowa gra akcji utworzona przez SCE Studios Santa Monica, a wydana przez Sony Computer Entertainment Inc. na PlayStation 2 w 2007 roku.

Fabuła Edytuj

Akcja gry jest oparta na mitologii greckiej. Samo God of War II kontynuuje wydarzenia z pierwszej części gry. Bohaterem gry znów jest Kratos, żołnierz spartański mszczący się na bogach za śmierć własnej rodziny. Bohater po zabiciu Aresa został nowym bogiem wojny, jednak wciąż męczą go koszmary z przeszłości. Schodzi na ziemię (mimo ostrzeżeń bogini Ateny) aby pomóc spartanom opanować miasto Rhodes. Zeus nie jest tym zadowolony i pod postacią orła zmniejsza go do rozmiarów śmiertelnika a także podstępem go osłabia - zrzuca na ziemię Klingę Olimpu, do którego ma przelać swoją moc, a potem pokonać nim Kolosa Rodyjskiego ożywionego przez Zeusa. Kiedy Kratos go pokonuje, jest na tyle osłabiony, że Zeus zabija go. Bohater gry trafia do Hadesu. Ukazuje mu się Gaja - matka Zeusa. Mówi mu o planie zabicia Zeusa. Kratos udaje się w wędrówkę do Sióstr Przeznaczenia - musi je zabić aby móc cofnąć się w czasie i zabić Zeusa, a także odmienić swoje przeznaczenie.

Seria gier God of War

Gry WstąpienieGod of War II God of War III
Postacie Kratos

Więcej z Fandomu

Losowa wiki