FANDOM

Gra
God of War: Wstąpienie

God of War Wstąpienie
Okładka gry na PlayStation 3
Producent: Sony Computer Entertainment Inc.
Wydawca: Sony Computer Entertainment Inc.
Seria gier: God of War
Data wydania: 12 marca 2013
Gatunek: gra akcji, hack and slash
Platforma: PlayStation 3
Multiplayer: Nie

God of War: Wstąpienie – gra stworzona przez Sony Computer Entertainment Inc. na konsolę PlayStation 3. Produkcja została wydana 12 marca 2013 roku.

FabułaEdytuj

Gra rozpoczyna się po zabójstwie własnej rodziny przez Kratosa około dziesięć lat przed wydarzeniami z God of War. Spartański wojownik jest przekonany o zdradzie Aresa i wypowiada posłuszeństwo bogu wojny, za co zostaje wtrącony do Więzienia Potępionych, które zostało zbudowane na ciele tytana Hekatonchejra. Zostaje skazany na dożywocie i tortury. Omamiony wizjami Kratos wydostaje się z lochów dopiero po odwiedzinach Orkosa. Po udanej ucieczce Kratos postanawia się zemścić na swoich wrogach.

RozgrywkaEdytuj

Rozgrywka w grze nieznacznie różni się od tej przedstawionej w poprzednich grach serii. Główną bronią bohatera gry nadal są umieszczone na końcach łańcuchów ostrza, jednak twórcy gry poza atakami, dodali możliwość złapania nimi wroga i ciśnięcia nim o ziemię, lub w kierunku innych przeciwników, co skutkuje przewróceniem ich. Kolejną nowością jest możliwość podnoszenia różnego rodzaju oręża lub narzędzi walki upuszczanych przez wrogów. Kratos może posługiwać się także magią czterech żywiołów: ognia Aresa, lodu Posejdona, duszy Hadesa oraz pioruna Zeusa.

Seria gier God of War

Gry WstąpienieGod of War II God of War III
Postacie Kratos

Więcej z Fandomu

Losowa wiki